Sunday, January 16, 2011

Couple or Friend ?

Lets start the new story..
Hurmm..
starting cerita jep da bosan.. sebab..
  • relantionship yg duk hujung tanduk
  • kebencian pada lelaki mula membara
  • lelaki mude mengorat aku..
seperti picture anime di ats..
lelaki mude tu tinggi & cute yg membuat hati aku syoksyok dkt lelaki mude tu..
OOhh NO! it's so emberrasing...
Lelaki mude itu nak ajar aku main gitar..
tetapi boleh ke lelaki muda itu ajar ''kakak'' ni haa..
hurmm...
tp xpe... akan aku cipta 1 lagu tuk kami berdua yg menggedik suke2 ni...
NOW im with you happiness,,,

NICKHUN & VICTORIA...
mereka couple yg cute.. haha..
mereka bahagia even umur nickhun lagi mude dri victoria...
boleh ke aku jadi mcm mereka??... haha..
Even bagi ak mereka adalah contoh yg terbaik untuk ak ikut,,,
Mybe...


____________________________________________________________________

Lelaki muda itu sudah mempunyai GIRLFRIEND okay..
kirenye aku sudah menjadi org ketiga antara hubgn mereka...
yeahhh...
aku menjadi jahat...
gile kejam,...
okay lepas ni ak kne berhati hati untuk berkawan & bersyoksyok dekat lelaki...
=))


No comments:

Post a Comment