Monday, June 6, 2011

ADA KESABARAN OKEY!

Firstly...
aku paling pantang kalau orang x puas hati dengan aku then duk sebok nk cari kesalahan aku..
HEY! kesalahan diri kau tu kau x penah nak nampak kan.. aku x faham orang macam kau ni....
Selalunye,orang ke-3 akan dipersalahkan sebab dia akan menyampaikan cerita2 kwn2 dia kepada kwn yg dia nk ceerita kan tuh dgn menambah sedikit ajinomoto + garam + manis + kelat.. a.k.a menambah2 kan cerita agar cerita itu sedap di dengar..
Cerita yang benar nye tak la banyak di cerita kan tetapi tokok tambah nye yang banyak yang bole membawa FITNAH.. WTH laa kan...

Secondly...
aku paling benci la lau aku suh rahsia kan sesuatu lepas tu duk sebok cerita kat orang...
pehal?
pe seluar dalam adik perempuan wane ape pn kau cite kat kawan gak ke?
setupit la kau ni

Thirdly...
Aku fobia dengan laki... Happy la kan korang kan.
Kau 'S' puas la hati kau buat aku macam ni kan..
Kau 'F' puas la hati kau kene kan aku kan kan kan...
Kau 'C' hehe rindu kau bongok!

Fourth...
Aku pelik..
hari tu aku ada ter-bukak blog girl ni,,
dia bole publish yang dia penah terlanjur.. then yang paling besh setiap entry mesti dia cerita pasal laki..kalau laki yang sama xpe la jugak masalahnye laki yang berbeza dan handsome2 kot..
mane lah maruah kau girl.. kau kate pe '' lau ada laki pggl kau bosia then kau x ngaku maknenye kau mmg da kne tebuk,tengok mcm aku ngaku je..''
HEY GIRL.. kau tu perempuan.. org yang da kene ejek mcm tu then dia x penah kene tebuk pn xkn la dia nk ngaku even ada girl yg penah terlanjur pn mst xkan ngaku nye.. kau sorang je nk ngaku sebab maruah kau kat hujung kaki kau..
Please la kite perempuan malu la sikit,.. MAKBAPAK kau x didik kau ke?
Pergi kaunseling k.. i'm so pity of you..

No comments:

Post a Comment