Friday, December 16, 2011

Berubah demi KEBAIKAN

Bukan gamba penuh..
-cantik pulak jarijemari aku-


 okey ini lah dia yang aku maksud kan dengan BERUBAH DEMI KEBAIKAN..
aku teringin sesangat mahu pakai begini bilabila masa aku mahu keluar rumah.. 
Ini adalah ''tranformasi'' dalam hidup aku,aku mahu berubah,aku mahu men-jadi seorang yang susah untuk di meng-ngorat oleh lelaki yang xde mase depan itu... itulah impian aku...

I'm still young to wear like that???
ape aku kesah muda atau tua.. tak kan da tua baru nak berubah.. knpe tak dari usia yg muda ini...?
aku ber-niat untuk memakai sebegini pada usia aku sekarang tetapi banyak pulak yg aku fikir.. 
dari situ aku dapat rasa aku belum betulbetul bersedia untuk wear like that.

okey fine.........

aku fikir semula..
aku berniat lagi sekali untuk wear like that after aku telah sah men-jadi wife kepada future husband aku yang aku sendiri xtau siapa husband aku tu. if aku pakai mcm tu after aku jd isteri org, aku rasa it's better sebab aku ada husband...-nonesense-
semula=aku rasa it's better sebab org lelaki da x payah nak tengoktengok muka aku kalau bilabila aku pergi shopping sebab hanya husband aku se-orang je yang boleh tengok face aku yang cantik -silagelakkuatkuat
seingat aku mama ada  cakap siapa yang pakai PURDHA ni akan dapat jumpa dengan ALLAH dulu... macam tu  la mama cakap.. aku jawab balik dekat mama ''ohh yeke mama,, excited nye yaa nak wear PURDHA..tapi hati kene ikhlas kan,niat kene betul kan kan??'' mama jawab ''yes mira.!'' 

so aku decide untuk publish this entry sebab aku nak share ape yang aku nak buat now,after,forever,till the end..
mesti ada orang yang kutukkutuk aku sebab aku nak berubah la ape lah.. japjap ''DO I CARE?'' 
janji tak meng-ganggu hidup,family,boyfriend,girlfriend,husband,wife,siblingsss you all...

smile for charity.
peace for no war.
love for ALLAH..
 YANG SUKE MENGARUT.
MIRAWAHIDAHMUSTAFFA




No comments:

Post a Comment