Sunday, November 21, 2010

Dan Sebenarnye Saya Tak Suka Awak.

Mula nye kisah apabila saya berkelahi dgn Miss 'N'..(she friend her)
She kutuk saya mcm2=BETINA,SUNDAL,BOSIA & else..
Saya teramat la sakit hati apabila she kate saya sebegitu rupa..
Okey,saya x kesah pon sebab saya malas nak bergaduh dgn org yg kurang ajar.
Biar la saya yg dapat pahala ape yg die kate pada saya dan saya x mahu menambahkan lagi dosanye.
so saya hanya bersabar dan sabar dan sabar..

Suatu ketika saya tengah online She tegur saya.(im FB)
dengan hati yg penuh kesakitan saya langsung tidak membalas ape yg die tegur itu..
rasa nk balas je ape yg die kate saya die ketika dulu.
Teramat la sakit hati. Rasa nk menangis pn ada..

Dengan rasa kesakitan hati yg membara.
Saya da nekad yg saya tidak akn memaafkan She selagi She x meminta maaf atas segala kate2 nye yg begitu KURANG AJAR!
Saya akan memaafkan She sekiranye She meminta MAAF pada saya dgn penuh keikhlasan.
:))


eeeeeeeiiiiiiyyyyyaaahhhhhh
To Your Face
:))

No comments:

Post a Comment