Tuesday, November 16, 2010

Mengutuk Pondan & ............

Aku tak nak mengata apa-apa, walaupun aku tak suke pondan tapi aku tak benci die orang, tak suke tu maksudnya tak akan melakukan hubungans ex ngan die orang, habis semua komen aku baca, ada yg mengutuk, memaki ,menghina, aku nak tanya la dekat yg suka mengutuk,memaki tu ko tu tuhan ke. ko yang menjadikan die orang ke. apa hak ko nak mengutuk, aku paham mereka dilahirkan ke dunia ini sebagai lelaki lembut, aku terima mereka sebagai lelaki lembut,tetapi-tetapi yang aku tak boleh terima hanyalah lelaki lembut yang sanggup menukar jantina, buat ape nak tukar bila mati nanti cam ne, aku bukan nak ceramah agama, aku pun bukanlah alim sangat, tapi kepada golongan nyah-nyah ni ko orang pikirlah sendiri yek, aku sendiri ada 2-3 orang adik angkat lembut, walaupun mereka sendiri mereka suka dekat aku tapi aku cakap terus terang aku angap mereka adik aku, aku tak nak jadi ikan haruan makan anak. kepada yang suke mengutuk tu pergi pasaraya giant ke, jaya jusco ke, the mall ke beli cermin yang besar balik umah cermin diri ko, aku dah jumpa banyak dah depan orang cakap benci nyah, kutuk nyah, tau-tau terjumpa kat lorong, tau-tau foto terkeluar dalam web nyah. tu la yang dinamakan mangkok hayun.


P/s HANYA COPY PASTE JE.XDE KENE MENGENE DGN SAPE2 PN ...
PEACE :))

No comments:

Post a Comment