Friday, September 30, 2011

Berkhyal

 ANAK AKU...
tak la.. ni ank arab.. neighbour aku...
cute sangatsangat... geam.....
aku dpt pegang dia habis aku cium2 dia... sian dia..
Yang paling besh... aku x larat nk dokong dia lame2...
BERAT... :))
Picture aku edit mcm tu coz aku x pakai tudung..
lagipun time ni aku kat backyard...
so org pn xnmpk pe yg aku tgh buatt... 
PEACE YAWW :))


Ni la muke cute miut dia...
aku crop..
focus kat muke cute dia... 
kalau la dia ank aku kan besh.. lala
NAK ANAK MACAM DIA>>>

Okey yang si mata bulat ni kakak kpd yg bdk yg aku suke tu..
nama dia pelik sikit.. 
LOQLOQ... pelik kan name dia.. tp cute...
bdk ni notty jugak la..
abis 1 padang dia tawaf... kesia maid dia nk kejar...
miss you all...
diorg da balik arab saudi..
after this xdela aku dgr tangisan bdk2 ni lagi...
so sad.. :((
aku appy sbb ade gamba2 dgn diorg..
kirenye jd pengubat rindu laa...
ahaha :)))

No comments:

Post a Comment