Thursday, November 17, 2011

My heart say,,,,,,

Aku tengok 1 cerita korea ni.. diaorg sangat setia pada cinta diarong but diaorang sanggup berkorban cinta diaorg tu untuk kebahagian org lain.. Adil ke untuk diri dia??

So kat sini aku nk cerita la pasal hati aku yang aku rasa hanya seorang sahaja yang bole aku LOVE untill aku mati.. MAYBE,,,
Dia adalah seorang lelaki dari keluarga yang sederhana,anak ke-3,lahir pada 5Dec93... Tak perlu la kot aku mention name dia.. sebab aku tau dia pasti bukak blog & bace entry yg baru aku update..
Cinta? pe tu? aku masih budak untuk faham ape itu cinta.. tapi aku mengenali cinta setelah aku jumpa lelaki itu..
Macam mane aku tau aku cinta kan lelaki itu.? bila aku putus kan relantionship,aku asyik fikir kan lelaki itu.. 
risau itu ini,da mkn ke belom,sehat ke x,da solat ke belom... lelaki itu banyak mengubah hidup aku..
aku patut berterima kasih pada dia.. dulu aku hanya pakai tudung kalau aku rase aku nak pakai, tapi sekarang nak keluar pegi sidai baju pn kene pakai tudung rasa macam penting menutup aurat...
Terima kasih banyak2,, 
Sekarang aku masih ada perasaan pada lelaki itu..tapi aku suka pada orang lain.. walaumacamanapun. aku tetap LOVE pada lelaki itu.. sebab dia seorang lelaki yang faham,terima baik buruk sikap aku,tegur aku kalau aku ada buat salah.. memang aku tak bole lupa kan lelaki itu..
Aku ada janji pada dia time birthday dia nanti aku nak bagi cupcake tapi aku x tau nak buat cupcake aku hanya tau buat cake je.. tapi xpe aku akan cari resepi cupcake agar dia happy. 
Aku ada dengar orang kata 'berkorban demi cinta adalah perkara yang terbaik.' as long as aku da pun berkorban sebab ini lah yang terbaik untuk kiteorang kot.
Mungkin aku bukan yg terbaik untuk diri dia dan dia bukan yg terbaik tuk aku..Aku yakin kalau ada jodoh,  apa apa terjadi pn kiteorg tetap bersama.. Allah da tentu kan da jodoh kite dengan siapa sebab itulah yg terbaik tuk kita..
Aku yakin..
Aku tersangatlah sayang kan dia. tapi aku da berjanji dengan diri aku agar aku x jatuh cinta dengan sesiapa selain dari lelaki itu.. 


No comments:

Post a Comment