Monday, December 5, 2011

My Weekend

with AIREEN
 Aku dengan BABY GIANT... haha..
otw nak pergi wedding dekat skudai..

 Aku bergambar depan dewan wedding tu..
adk aku entah apa apa nak amek gamba.. 
x menyabar yabar.. 
tau la aku antare yg tercantik kat situ...

 Kan da kate aku antare yang tercantik...
see posing pn nak perasan ayu jep... 
''gelak sikit''

dengan BABY GIANT lagi..
geram je dengan dia.. 
dia ni kan nak kan perhatian.. kalau xde org layan dia kan mesti dia menangis then kate ''semua org tak syg adek''
so cute la BABY GIANT ni...

 Picture ni di capture oleh my angah... 

 Abang johan tgh nyanyi...
actually this is my uncle we call him AYAH BABY..
unik kan..

 ni pulak mama dgn cousin.. 
mama kate muke dia sme mcm adk aku yg bongsu tu
yeke?

 BABY GIANT dgn Kak THIRA...
muke mereka lebih kurang kan kan..

 Sekadar hiasan,,
no bakon at there okey,,,

 alolo tomey nye..
MAWAR ZAHARA diberi nama,,
so cute la this baby..

 okey ni dekat DANGA BAY...
saje je nak amek gamba depan tren tu.. menggedik!

 okey..
this is my aunty we call her ''NGA NGA IBU''
isteri kepada ''AYAH BABY''

 ni memang seronok sgt.. haha...

the sexy girl...
mandi sungai kat GUNUNG LEDANG...
masya Allah.. pakaian aku amat la x sesuai untuk perempuan yg bertudung,,,
mesti ramai je kutuk2 aku spe yg nampak..
okey ini adalah kesalahan aku sendiri...

No comments:

Post a Comment