Sunday, November 27, 2011

Maafkan saya.

sekadar hiasan ~
Kesian..

Aku yang xtau apa apa pun terjebak sekali..
siap dapat gelaran -mulut puaka-.... lau aku jd wartawan mesti ramai artis anti aku kankan..
nevermind la..aku x amek hati pun sebab bukan salah aku pun kan..
diorang boleh nilai pe yang diaorang nampak & tau je...
bukan nak tanye betul betul betul aku ke yang buat semua tu ke ape ke...

Kadangkala kita asyik nampak salah orang je kan..
salah dan kesilapan kita sendiri x penah la kita nampak kan..sebab tu kita kene ''cermin diri'' kita dulu.
lepas tu mula la kita menunding jari each other.. memang tak patut terjadi la cerita dia kan..
yang paling tak boleh kita accept kalau someone tu memang salah then maki maki kita itu ini sedang kan dia salah.
sebab tu la kita kene sentiasa ingin berdoa pada Allah supaya kita terlindung daripada perkara perkara yang mcm itu...

Aku tahu aku pun ada buat salah kat orang yang dekat sekeliling aku..
aku tau taraf aku dengan mereka semua... aku insan biasa nak kata diri aku ni PERFECT sangat memang tak la.. i know who i am...

Aku nak minta maaf pada semua yang kenal aku..
lebih lebih lagi dekat mereka yang aku gelar ''orang orang tua''...
maaf. :))

No comments:

Post a Comment