Tuesday, March 20, 2012

LONG DISTANCE? sangat menyakitkan

Sebelom esok kuar result,lebeh baik aku cerita kan ape yang terjadi 2mggu lepas dlm life aku.
This entry about my ex-boyfriend.


1 : Aku ada in relantionship dgn someone yg aku hanya kenal di FACEBOOK.. okey aku sangat pelik dan keliru kerana aku bole couple dengan seseorg yang aku tak penah jumpe,tak kenal sgt pn.. okey mybe hanye kerana dengan kejujuran sidia pada aku yang bole membuat aku terlalu percaya pada sidia.Hari pertama couple nothing felling aku dkt dia (example-sayang) yang aku tahu hanya percaya pada sidia.. aku tak tahu kenapa aku bole percaya sgt dgn sidia? aku da terkene ubat gunegune ke? insyaAllah Allah lindungi aku dari semua benda yg mcm tu.Amin... Lame kelamaan aku da mule felling habis dengan sidia.. after 1month couple, dia mcm busy dengan work dia. aku di abaikan seperti tisu,,NAK GUNA CARI.TAK NAK BUANG.. dia hanya msg aku or call aku time dia free.. okey x pe aku faham sbb dia terlalu busy. nevermind.. yang buat aku meluat dengan perangai dia is time aku call or msg mst dia akn ckp '' you,i penat sgt..'' always okey.. mula2 buat ayat mcm tu dekat aku, aku x kesah sgt, kalau selalu da menjd meluat.. pendek kata dia menyakitkan hati aku la. Lagi 5hari nk dkt 2month dia mintak breakup.. alasan dia '' i selalu sakitkan hati you and i nk ubah hidup i'' okey nevermind.. tapi yang aku keliru is kenapa mesti dia nk breakup dengan aku after aku sayang dia.. kenapa tak breakup time aku tiada felling langsung dengan dia.? kenapa..? nampak sangat nak main perasaan perempuan kan. FINE!!!!!!

sidia amat suke pada mata aku.. so aku sje nk buat mata bulat2..
So now aku da tekad. dah malas nk couple long distance.. sangat menyakitkan.. 
Aku dah tak nak percaya sangat pada kejujuran lelaki sebb itu yang akan mkn diri.
Biar lah kumbang yang mencari bunga.. hehe.. Aku akan tunggu lelaki yang datang kerumah untuk merisik aku,, hehe.. hanya berangan.. 

No comments:

Post a Comment