Wednesday, May 2, 2012

Mood :P


SMILE.

  • Aku happy dengan result SPM aku.. Alhamdulillah...
  • Aku happy sangatsangat dapat mengenali seseorang yang sangat lah ikhlas kawan dengan aku. Dia seorang lelaki.Alhamdulilah dia sangat baik even dia hot temper. -_- hee:D


 ANNOYING.

  • Bile berkeja dengan orang lebih matang,kite boleh tahu siapa diri kite dan perangai+karenah+ragam orang yang berkerja dengan kite tu.Semua mende itu kadangkadang boleh mematang kan kite untuk lebih berfikir panjang untuk bertindak. 
  • Bile bekerja dengan orang lebih matang pon kadangkadang buat kite rimas sebab mereka kadangkadang tidak matang.Agak menyakitkan hati jugak dengan mereka ini.
  • Aku paling pantang orang nak bergurau dengan cara yang agak keLUCAHan. Memang pantang sgt2..mcm staff kat tempat kerja aku tu.

HATE FACE.

  • Benci bile orang sebuk bercerita tentang harta parents aku. Hairan kenapa diorg suke sangat nk jage tepi kain aku. Aku ni artis ke smpai macam tu diorg nk menyebuk kan..
  • Benci sangatsangat orang sebuk cerita pasal bentuk tubuh badan aku. Pakaian aku ketat sangat ke? Aku rase pakaian aku sudah cukup longgar.Mereka yang berfikiran kolot saja yang mcm itu, sangat menjengkelkan bukan?

Actually.... picture baru for 2012.... heheh.

No comments:

Post a Comment